Повернення Лісова куниця може врятувати рудих білок у Великобританії, вважають вчені

Опубликованно 14.04.2018 05:38

Вторгнення з сірих білок, який косить рідні червоні у Великобританії відновлюється, коли лісові куниці полюють в лісі, нове дослідження показало. На відміну від червоних, сірих білок з'являються, щоб бути простим м'ясом для хижака.

Популяціях сосни куниця також були різко скорочені в минулому. Але там, де вони відновлюються, вони надішлють цифри сіра білка падає при червоних процвітати, на думку вчених.

Поширення Лісова куниця від своїх шотландських оплот в Англії є найкращим довгостроковим рішенням для контролю сірих білок, сказала Емма Шихи в університеті Абердіна, який керував роботою: “це повинно бути все, що вам потрібно. Але це може бути деякий час отримують в тому місці". У підсумку, вона сказала, що було б нерозумно зупинятися зараз при нинішніх програмах управління.

Там були ще 3,5 мільйона рудих білок у Великобританії, але введення "декоративні" сірі білочки від нас у 1870-х роках залишилося всього 250,000 червоні, в основному в Шотландії. Великі сірі переносити хворобу віспа, який смертельно небезпечний для червоних, а також витісняють своїх дрібніших родичів.

Лісова куниця також постраждали, були вбиті заради хутра і, як хижаки, птиці та пернатої дичини, і, по суті, вимерли в Англії. Вони отримали лише правового захисту в 1980-х роках, але в даний час існує кілька тисяч в Шотландії. Вбити, вбити, вбити їх: Добровольчої армії в змову з метою знищити Великобританії сірої білки Детальніше

Нові дослідження, опублікованого в Proceedings Королівського товариства B, докладно розглянув відносини між червоних білок, і сірі лісові куниці в межах, центральної пояси і Високогір'ях Шотландії. Команди розмістили більше 200 годівниць в лісі, містять горіхи – білка фаворит – і арахіс, лісові куниці користуються. Пластиром на пастку, зібране волосся тварин, і ДНК була проаналізована, щоб ідентифікувати окремих особин.

Раніше роботу в Ірландії запропонували Лісова куниця може придушити сірих білок, але нові результати з Шотландії були "неспростовні", на думку дослідників. Тим більше соснової куниці були, тим менше сірого і більше червоних.

Вчені виявили, що в місцях, де лісові куниці були більш поширеними, червоні білки стали набагато рідше відвідувати годівниці горіхів, але сірих не було. "Це говорить про Грейс абсолютно наївно ризики Лісова куниця як хижак", - говорить Шихи. "У колі своїх рідних, вони не мають подібних хижакам і що робить їх набагато більш сприйнятливими тут."

"Ми дуже раді, нарешті, є дослідження, які чітко показали, що відновлення економіки куниці, мають явні переваги для рідної червоної білки в Шотландії", - сказав Мел Тонкине, проект Червоної збереження Шотландії білка.

Лісова куниця нещодавно були виявлені перетину кордону в Англії в лісі Килдер. “Однак, важливо, що люди розуміють, що це може зайняти кілька десятиліть Лісова куниця стягнути з щільністю, яка дозволить нам поставити в загальній складності від наших пасток. Якщо ми припинимо роботу, яку ми робимо зараз, не буде червоних білок залишити для соснових куниць, щоб врятувати", - говорить Тонкин.

Деякі шотландські сосни Мартенс переміщуються в Уельс і проект у Форест-оф-Дін розглядається, але Шихи сказав, що великомасштабне відновлення не представляється можливим, із-за дорожнечі і брак придатних для проживання. Як для викорінення сірих білок без єдиного пострілу | George Monbiot Детальніше

Адріан Васс, на Червону білку виживання довіри, вітає новий куниці докази і сказав, що він збігся з розвитком оральної контрацепції, що запобігає сірі білки від розведення: "це нововведення відкриває можливості для сірою білкою управління в районах, де немає хижаків."

Сірі білки також пошкодження дерев, таких як дуб, бук і платан, зачистивши їх кори. Джонатан Спенсер, лісового господарства та лісової комісії Англії сказав: “висновки, що випливають з цього елегантного дослідження дійсно дуже раді. Шкоду, заподіяну сірих білок на місцевих дерев обчислюється мільйонами фунтів щорічно".

Шихи говорить, що нове дослідження також має більш широкі наслідки для збереження біорізноманіття: "це дуже обнадійливі Новини в глобальному контексті, так як він підтримує концепцію того, що екосистеми з рідної хижаки можуть запропонувати більшу стійкість до інвазивних видів".

Категория: Красивые места